Článek Konečná likvidace našeho školství? Ministr Bek ho

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Konečná likvidace našeho školství? Ministr Bek ho

15. 04. 2025 - 12:28

litterate: https://web.litterate.cz/konecna-likvidace-naseho-skolstvi-ministr-bek-hodla-rusit-maturity-slucovat -skoly-a-zavadet-distancni-vyuku/

---
litterate.pise.cz

15. 04. 2025 - 12:32

litterate: NA LITRte sm zabloko
##.entry-meta
/##.entry-meta/
snad to na pířstě zopím bez problémového prvkujz na litre právetohto čl ale když již byl zd
https://web.litterate.cz/konecna-likvidace-naseho-skolstvi-ministr-bek-hodla-rusit-maturity-s lucovat-skoly-a-zavadet-distancni-vyuku/

---
litterate.pise.cz

15. 04. 2025 - 13:17

litterate:
Konečná likvidace našeho školství? Ministr Bek hodlá rušit maturity, slučovat školy a zavádět distanční výuku.

Už jsem to psala několikrát a musím to napsat znovu. Naše školy opouštěli vzdělaní, společensky použitelní lidé a záviděl nám to celý svět.??????????????????????????????zkušenosti se sv
ětem sice nenám, ale zasto mám zkušenosti s českým školstvím, které rozhodě bbylo tak blahosklonné, jak se nám zde snaží nalíčit, respektive,
stálo totálně za hovno, hlavně na základní škole, a nebudu odpovídat na iditské otázky, z jakého to mám zdroje, protože já jsem do té základní školy chidl============ Bohužel časy se mění a my jsme si za vzor vzali to nejhorším co jsme mohli. KoZu. Neboli takzvaný kolektivní Západ.řekl bych že se snažíme
kolektivní západ, jako vždy, předstihnout======

Poté, co jsme dokonalé speciální školství, kde každý měl možnost vzdělávat se a hlavně se uplatnit dle svých, mnohdy omezených možností, jsme zavedli inkluzi, desítky asistentek a z poloviny nepoužitelné vyučovací hodinyz poloviny?já bych řeklZCELA!!!!!. Výuka se přizpůsobuje nejslabšímuPŘESNĚ TAK, PROTO JE NUTNÉ CHTĚ NECHTĚ, A BEZ OHLEDU NA ÚČEBNÍ OSNOVY, VÝAZNĚ OSEKÁVAT UČIVO, PROTOŽE JE NUTNÉ SE PŘIZPŮSOBIT NEJSLABŠÍMU, I KDYBY TO ZNAMENALO ZNAČNÉ NESPLNĚNÍ UČEBNÍHO PLÁNU=======, kvalita rapidně klesá, klesá pozornostNO JISTĚ, KDYŽ MLUVÍ DESET ASISTENTEK PŘES SEBE, TAK JE TO Z HLEDISKA POZORNOSTI ZNAČNĚ UNAVUJÍCÍ, TAKŽE JISTĚ, KLESÁ POZORNOST, LOGICKY============ a jediné co stoupá je přehazování výuky domů na rodiče.PŘESNĚ TO JE JEDEN Z DŮVODŮ PROČ ROZHODNĚ NECHCI ZVYŠOVAT UČITELŮM PLATY, PRTOŽE ABY UČITELÉ MĚLI SMYSL, TAK BY SE DĚTI MĚLY VŠE NAUČIT VE ŠKOLE AV E VOLNÉM ČASE BY MĚLY MÍT SKUTEČNĚ VOLNO, ALE NEMAJÍ, MUSÍ SI UČIT DOMA, A VŠE NAUČIT DOMA, TAKŽE CO POTOM DĚLAJÍ VE ŠKOLE A ZA CO SI UČITELÉ ZASLOUŽÍ TY PLATY?=========== Osobně si nepamatuji, že by se se mnou rodiče někdy učili, kromě matematických olympiád, kde se můj otec pokoušel na mne v šesté třídě aplikovat matematiku z ČVUT. Nutno dodat, že bezvýsledně. 🙂 Dnes s polovinou toho, co má dělat dítě ve škole, zápasí rodiče doma.NEBOLI NAPROSTO VŠE UČÍ RODIČE, VE ŠKOLE SE NENAUČÍ NIC, A TA DRUHÁ POLOVINA NENÍ NIKDE, PROSTĚ JE POKLES TOHO CO ŽÁCI UMÍ====================

Klesá též náročnost zkoušek a přijímaček.TO JE LOGICKÉ============== A co nejhůř, pořád se něco mění a ty děti pořádně nevědí, zda dostudují v systému aktuálním, nebo se změní ministr a vymyslí systém zase jiný, v drtivé většině o dost horší. O třiceti letech likvidace učňovského školství se teď přichází na to, že ne každý má na to být atomový inženýr, a ne každý zedník musí být nutně Mongol nebo „mongol“. Co nepotřebujeme, jsou ovšem téměř rakovinně se rozrůstající humanitní obory „o ničem“SOUHLASÍM , OBOR JE PŘÍLIŠ MNOHO A HLACVNĚ O NIŠE A HODBĚ BYCH ŠKRLAL
C V SAM.
, nicméně s titulem. Být magistr je poslední dobou spíš urážka, než zásluha.TO PLATÍ JIŽ OD DEVADESÁTÝC LET========TOHLETO=======

A protože je těch změn asi málo, ale hlavně je díky všem těm rušením už nefunguje fakt nic moc, ačkoliv se do školství lejou nemalé peníze, budeme měnit dál!PŘESNĚ TO, ŽE ŠKOLSTVÍ VŮBEC NEFUNGJE, JE DŮVOD, PROČ DO ŠKOLSTVÍ LÉT CO NEJMÍN, A NIKOLIV CO NEJVÍC!!!!!!!!!

Novela školského zákona například umožní nahradit školní část maturitní zkoušky absolventskou prací a obhajobou. To zejména v případě odborných škol umožní provázat závěrečnou zkoušku s praxí. Což jako nic proti ničemu, ale maturita má být zkouška dospělosti, tedy i znalostní, nejen zásluhová. Proto máme obory s a bez maturity. Maturita tu není od toho, aby ji udělal každý, ale aby každý kdo ji má, měl požadované znalosti. Doktor taky nejste jen proto, že umíte vykuchat žábu.NO ALE JIŽ DEŮLŠÍ DOBU PLATÍ, ŽE KDO PRACOVAL PRO TAJNOU POLICII, TAK MÁ ZCELA AUTOMATICKY SAMÉ JEDNIČKY NA MATURUITNÍM VYSVDČENÍ A MÁ TU MATURITU ZCELA ZADARMO, SORRY, ALE TO JE FAKT, JIŽ OD DOBY TOPOLÁNKA==========

Rozhodnutí má být prý na školách, takže se nebude podle ministra jednat o hromadnou záležitost. Aha. Takže víte, jak to bude vypadat třeba na soukromé „odborné“ škole, jejímž cílem je nalákat žáky a cílem rodičů ty děti někam uklidit. Měla jsem známou, která takto složila i maturitu z ruštiny, kdy já jsem uměla lépe než ona, a to rusky neumím. 🙂

A další perla, jedná se o možnosti zavedení distanční výuky. A to po dohodě i na základních školách. Jako jste normální?AUTORKA ČLÁNKU SI PROTI ŘEČÍ, VIDÍ V TOM PROBLÉM, ALE PŘITOM SAMA PŘIZNÁVÁ, ŽE SE ÁCI VE ŠKOLE NENAUČÍ VŮBEC NIC A VŠECHNO SE MUSÍ UČIT DOMA========================= Vy nevidíte, co s dětmi udělalo to covidové šílenství? Děti jsou tvorové smečkoidní. OPRAVDU JSOU DĚTI SMEČKOIDNÍ?BLBEČKOVÉ MOŽNÁ, ALE NE VŠECHNY DĚTI JSOU BLBEČKOVÉ!
ZDE ZÁSADNĚ S BLOGERKOU NESOUHLASÍM!===============Potřebují kolektiv,NE NEPOTŘEBUJÍ! A TO JSEM SI NIKDE NEČETL, ALE VÍM TO, PROTOŽE JSEM PŘECE TAKY ČLOVĚK!
JE TOMU PŘESNĚ OBRÁCENĚ, TEN RÁDOBY KOLEKTIV ZNAMENÁ JEN NEKONEČNOU ŠIKANU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!================== potřebují si budovat hierarchii.PRÁVĚ NA ZÁKLADĚ HIERARCHIE VZNIKÁ TA ŠIKANA NÍŽE UMÍSTĚNÝCH JEDINCŮ!!!!!!!!!!HIERARCIE JE HNUSNÁ A NEDOBROVOLNÁ, VYOVUJE JENOM TĚM, KDO JSOU UPLNĚ NAHOŘE, TI CO JSOU UPLNĚ DOLE NECHTĚJÍ BÝT SOUČÁSTÍ HIERARCHIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!===================== Nebo na to jednou šeredně doplatí.ALE, KZRVA, ONY DOPLACÍ PRÁVĚ NA TU HIERARCHII A ŠKOLNÍ ŠIKANU!!!!!!!!!!!AUTORKA ČÁNKU MUSÍ BÝT TOTÁLNÍ PSYCHOPTKA!!!!!!!!!!!!!!!!13 10 13 11 OBO SPORted to zabliklo a konečně tu mám barvy v textovém rámu jaké mají být=======================

Možnost, kdy si budou moci ředitelé sami kombinovat prezenční a distanční výuku, byla ozkoušena po první vlně covidu.to byl uplně jiný případ, část dětí bylo ve škole, část online, což stojí oboje za hovno, obline je o za hovno protože online a ve škole zase vůli náhubkům=============== „Mělo by to být koncepční, mělo by to být naplánované, ale to rozhodnutí bude na řediteli školy,“ vysvětluje předseda školských asociací Zajíček. Aha. Takže kromě toho, že místo maturity budete moci dělat nějaký obskurní projekt, jehož jediná podmínka je, že část bude v cizím jazyce, ještě nebudete muset do té školy chodit vůbec.????????????ale vždyt řeč byla o základních školách, distat ční výukce na základních školách, nikoliv mturitních!!!!!!!!!! ta blogerka sama neví co píše!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bravo. Tak snad tam nakonec budou chodit alespoň ty stovky asistentů, které jsme díky nefunkční inkluzi museli nabrat…..prejrobot

---
litterate.pise.cz

15. 04. 2025 - 13:17

litterate: /
Konečná likvidace našeho školství? Ministr Bek hodlá rušit maturity, slučovat školy a zavádět distanční výuku.

Už jsem to psala několikrát a musím to napsat znovu. Naše školy opouštěli vzdělaní, společensky použitelní lidé a záviděl nám to celý svět. Bohužel časy se mění a my jsme si za vzor vzali to nejhorším co jsme mohli. KoZu. Neboli takzvaný kolektivní Západ.

Poté, co jsme dokonalé speciální školství, kde každý měl možnost vzdělávat se a hlavně se uplatnit dle svých, mnohdy omezených možností, jsme zavedli inkluzi, desítky asistentek a z poloviny nepoužitelné vyučovací hodiny. Výuka se přizpůsobuje nejslabšímu, kvalita rapidně klesá, klesá pozornost a jediné co stoupá je přehazování výuky domů na rodiče. Osobně si nepamatuji, že by se se mnou rodiče někdy učili, kromě matematických olympiád, kde se můj otec pokoušel na mne v šesté třídě aplikovat matematiku z ČVUT. Nutno dodat, že bezvýsledně. 🙂 Dnes s polovinou toho, co má dělat dítě ve škole, zápasí rodiče doma.

Klesá též náročnost zkoušek a přijímaček. A co nejhůř, pořád se něco mění a ty děti pořádně nevědí, zda dostudují v systému aktuálním, nebo se změní ministr a vymyslí systém zase jiný, v drtivé většině o dost horší. O třiceti letech likvidace učňovského školství se teď přichází na to, že ne každý má na to být atomový inženýr, a ne každý zedník musí být nutně Mongol nebo „mongol“. Co nepotřebujeme, jsou ovšem téměř rakovinně se rozrůstající humanitní obory „o ničem“, nicméně s titulem. Být magistr je poslední dobou spíš urážka, než zásluha.

A protože je těch změn asi málo, ale hlavně je díky všem těm rušením už nefunguje fakt nic moc, ačkoliv se do školství lejou nemalé peníze, budeme měnit dál!

Novela školského zákona například umožní nahradit školní část maturitní zkoušky absolventskou prací a obhajobou. To zejména v případě odborných škol umožní provázat závěrečnou zkoušku s praxí. Což jako nic proti ničemu, ale maturita má být zkouška dospělosti, tedy i znalostní, nejen zásluhová. Proto máme obory s a bez maturity. Maturita tu není od toho, aby ji udělal každý, ale aby každý kdo ji má, měl požadované znalosti. Doktor taky nejste jen proto, že umíte vykuchat žábu.

Rozhodnutí má být prý na školách, takže se nebude podle ministra jednat o hromadnou záležitost. Aha. Takže víte, jak to bude vypadat třeba na soukromé „odborné“ škole, jejímž cílem je nalákat žáky a cílem rodičů ty děti někam uklidit. Měla jsem známou, která takto složila i maturitu z ruštiny, kdy já jsem uměla lépe než ona, a to rusky neumím. 🙂

A další perla, jedná se o možnosti zavedení distanční výuky. A to po dohodě i na základních školách. Jako jste normální? Vy nevidíte, co s dětmi udělalo to covidové šílenství? Děti jsou tvorové smečkoidní. Potřebují kolektiv, potřebují si budovat hierarchii. Nebo na to jednou šeredně doplatí.

Možnost, kdy si budou moci ředitelé sami kombinovat prezenční a distanční výuku, byla ozkoušena po první vlně covidu. „Mělo by to být koncepční, mělo by to být naplánované, ale to rozhodnutí bude na řediteli školy,“ vysvětluje předseda školských asociací Zajíček. Aha. Takže kromě toho, že místo maturity budete moci dělat nějaký obskurní projekt, jehož jediná podmínka je, že část bude v cizím jazyce, ještě nebudete muset do té školy chodit vůbec. Bravo. Tak snad tam nakonec budou chodit alespoň ty stovky asistentů, které jsme díky nefunkční inkluzi museli nabrat…..
/

---
litterate.pise.cz